Zwrot, wymiana i reklamacja
Tani i wygodny zwrot Pocztą Polską
Podczas zakupów w coocoo.pl nie musisz się martwić o to, że wybrane przez ciebie produkty nie spełnią Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Poczty Polskiej kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę. Więcej»
Zwrot zamówionych towarów - prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni:
- Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, składając w drodze jednoznacznego oświadczenia na piśmie lub drogą elektroniczną decyzji o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni i wysyłając je na adres Prowadzącego:
COOCOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Aleja Prezydenta Lecha Kaczyńskiego 38
85-806 Bydgoszcz
lub sklep@coocoo.pl - Termin 14-dniowy liczy się od dnia objęcia rzeczy (Towaru) w posiadanie przez konsumenta (Klienta) lub wskazaną przez niego osobę trzecią.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
- Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni. Zwracany Towar należy odesłać na poniższy adres:
COOCOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Aleja Prezydenta Lecha Kaczyńskiego 38
85-806 Bydgoszcz - Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Koszt zwrotu Towaru do Prowadzącego Sklep ponosi Klient.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia do niego rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Prowadzącego Sklep, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Prowadzący Sklep załącza do wysłanych Towarów formularz odstąpienia od umowy w formie papierowej. Klient może skorzystać z tego formularza, ale nie musi. Formularz można pobrać również z pod tego linku.
- Klient traci prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, gdy:
- przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Wymiana zamówionych towarów - zasady:
- Jeżeli chcesz wymienić produkt (kilka lub wszystkie produkty z zamówienia), postępuj zgodnie z zasadami "Zwrotu zamówionych towarów" (opisane poniżej).Oczekuj na zwrot środków.
- Złóż nowe zamówienie z produktami, które chcesz otrzymać po wymianie. Zapłać z góry lub wybierz płatność za pobraniem.
- Koszt nowego zamówienia będzie zgodny z obowiązującym cennikiem kosztów transportu.
Reklamacja towarów - zasady:
-
Prowadzący Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta, za niezgodność rzeczy sprzedanej z Umową sprzedaży, w zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta.
-
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych ustawowo lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@coocoo.pl. Prowadzący Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni kalendarzowych, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
-
Prowadzący Sklep nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej, o ile jest ona dołączona do produktu przez producenta. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Poznaj swoje prawa
Poznaj prawa konsumenta, które zapewnią Ci bezpieczne zakupy w Internecie - skorzystaj z porad konsumenckich Urzędu Ochrony Ochrony Konsumentów i Konkurencji.